Bergans av Norge | Kundesak - Jetshop

Bergans of Norway

Bergans er en norsk utendørsgigant som har eksistert i over 100 år. Gjennom hele reisen har de innledet en lojal kundegruppe av eldre friluftsmenn. Men selv om de allerede hadde en sterk og lojal kundegruppe, var det en vilje til å nå flere publikummere i andre markeder. Og for å tiltrekke seg dem, var det nødvendig med en stor digital endring.

Fyll ut skjemaet for å laste ned din kopi!

Saas og API first-tenke

Med mål om å skape en sømløs kundeopplevelse ble Jetshops moderne Saas-plattform og API-er brukt, noe som skapte raske lastetider og sømløse integrasjoner av tredjepartssystemer. Og tidseffektivitet var også synlig andre steder:

«Med en e-handelsplattform som inneholder smart funksjonalitet, trenger vi ikke å bygge alt selv, men kan bruke tid og ressurser på å analysere kundedataene våre og utvikle spesifikke forbedringsforslag basert på det,» sier Christopher Häggström.

Vi var ute ikke bare for en ny e-handel leverandør, men også en kunnskapspartner.»

Christopher Häggstrom
Midlertidig CDO, Bergans of Norway

Hvorfor valget falt på Jetshop

Det var en rekke plattformer og partnere å velge mellom. Men takket være en kostnadseffektiv plan, smart plattform og godt partnerskap i form av støtte, jetshop stakk ut i mengden, og ble det opplagte valget av partner.

«Med en e-handelsplattform som inkorporerer standard funksjonalitet, trenger vi ikke å bygge alt selv, men kan bruke tid og ressurser på å analysere kundedataene våre og utvikle spesifikke forbedringsforslag basert på det.»

Christopher Häggstrom
Midlertidig CDO, Bergans of Norway

Hvordan kan vi hjelpe deg?