E-commerce strategy | Din strategiske kunnskapspartner | Jetshop

E-commerce strategy

WINNING TOGETHER WITH AN E-COMMERCE A-TEAM

Din strategiske kunnskapspartner

Vi hjelper deg med å oppnå suksess i alle kanaler – ved å tilby en kombinasjon av innovativ teknologi, strategi og kunnskap. Du får tilgang til Nordens ledende e-handelsplattform i skyen, og en partner som brenner for virksomheten din.

Med Jetshop Elastic får du et partnerskap som strekker seg mye lenger enn lanseringen av e-handelen din. Vi er din strategiske kunnskapspartner, og med oss får du en egen E-Commerce Strategy Manager som setter seg inn i forretningen din, målgruppen din og målene dine.

Vi er eksperter på alt fra konvertering og trafikk til lojalitet

OPTIMALISER KPI-ER

Ekspertise innen e-handel

Teamet vårt jobber bredt og ser på e-handelen din fra et strategisk og optimaliseringsmessig perspektiv, i stedet for å begrense forbedringene til plattformen. Vi benytter oss av en mengde statistikk som bare Nordens største e-handelsleverandør kan ha tilgang på, for å analysere hvilke KPI-er du spesifikt kan forbedre. Du sitter på kunnskapen om virksomheten din og produktene dine, og vi utfyller kunnkapen din med vår ekspertise innen e-handel og fremfor alt disse nøkkeltallene. Deretter omgjør vi resultatene til konkrete optimeringsforslag basert på e-handelens fire grunnsøyler.

Ha riktig målgruppe

Vi hjelper deg med alt fra å tiltrekke nye og riktige kunder, til å optimalisere markedsbudsjettet ditt og øke merkevarebevisstheten din.

Maximera effekten av din trafik

Kundeadferd er i konstant endring, og for at nettstedet ditt ikke skal falle etter kreves kontinuerlig etterarbeid. Vi måler og gransker nettbutikken din for at du skal få maksimalt ut av trafikken, og for å sikre at vi oppnår målsettingene. Minimale endringer i konverteringen din kan utgjøre en stor forskjell når det gjelder salg og ROI – vi hjelper deg med å finne frem til endringene som utgjør den største forskjellen for deg.

Optimer opplevelsen

Vi utfører mystery shopper-undersøkelser minst en gang i året. Dette innebærer at vi gjennomfører et kjøp og gjennomfører en analyse av tilbudet ditt til kunden. Deretter rapporterer vi resultatene til deg med et skreddersydd scorecard, der du blant annet kan se hvilke forbedringspunkter vi mener er nødvendige, og hvordan tallene dine ser ut sammenlignet med resten av bransjen.

Skap lojale kunder

Vi gjennomgår lojalitetsprogrammet ditt, og kommer med anbefalinger for å holde e-handelsmaskineriet ditt i gang. Det er 5–10 ganger billigere å reaktivere en eksisterende kunde enn å kjøpe en ny, og derfor gir vi deg ulike alternativer for hvordan du kan bygge lojalitet og få tilbakevendende kunder. Vi kommer med forslag til hvordan du kan jobbe med blant annet Facebook retargeting, marketing automation og bonusprogrammer.

Med Jetshop Elastic får du en dedikert E-Commerce Strategy Manager, som kommer til å investere tid for å forstå de spesifikke forretningsmålene dine og jobbe kontinuerlig med deg for å oppnå dem. Teamets innsikt spenner over ulike bransjer og forutsetninger, noe som gir en solid best practice-kunnskap på de fleste områder.

MARIA GUSTAVSSON
HEAD OF E-COMMERCE STRATEGY

Hvordan kan vi hjelpe deg?