Jetshop Jour | Assistanse hele døgnet | Jetshop Commerce

Jetshop Jour

VI HJELPER DEG DØGNET RUNDT

Forretningskritiske feil og problemer

Ved akutte driftsproblemer utenfor ordinære åpningstider, kan du sende e-post til jour@jetshop.se. Oppgi telefonnummer og firmanavn i e-postens emnefelt, og vi vil komme tilbake til deg så snart vi kan. Hvis saken ikke er akutt, det vil si vanlige supportspørsmål, spørsmål om funksjonalitet osv., debiteres arbeidstiden i henhold til gjeldende prisliste.

Et forretningskritisk driftsbrudd kjennetegnes av at kunder i e-handelen din av en eller annen grunn ikke kan handle.

Eksempler på dette kan være:

Kontroller at problemet du opplever ikke er lokalt, ved å:

Hvis du har blitt informert om en feil av en kunde, må du som eier av nettbutikken først bekrefte feilen før du kontakter Jour!

Andre, ikke-forretningskritiske feil/forstyrrelser vil ikke bli adressert, men håndteres av Jetshop support i ordinær arbeidstid (man–fre 08–17, lør–søn 10–14). Hvis du fortsatt ønsker assistanse, vil vi gi deg et tidsestimat. Du vil da bli belastet med gjeldende timepris på SEK 2100/t for saken. Minstekostnad tilsvarer kostnaden for én time.

Scenarier der Jetshop Jour kan hjelpe deg:

Du får ikke tilgang til nettbutikken din, og du har sjekket at andre nettsider fungerer.

Eksempler på faktorer vi IKKE kan påvirke:

Lokale feil hos brukeren, som feil på hardware, software eller Internettilkobling.

Scenarier der Jetshop Jour IKKE kan hjelpe deg:

Ikke-forretningskritiske feil som hindrer deg i å administrere nettbutikken. Eksempler på dette kan være at du ikke kan legge til/endre/fjerne produkter/kategorier/sider/nyheter/tilbud.

Hvordan kan vi hjelpe deg?