VI HJELPER DEG DØGNET RUNDT
Ved akutte driftsproblemer utenfor ordinære åpningstider, kan du sende e-post til jour@jetshop.se. Oppgi telefonnummer og firmanavn i e-postens emnefelt, og vi vil komme tilbake til deg så snart vi kan. Hvis saken ikke er akutt, det vil si vanlige supportspørsmål, spørsmål om funksjonalitet osv., debiteres arbeidstiden i henhold til gjeldende prisliste.
Eksempler på dette kan være:
Kontroller at problemet du opplever ikke er lokalt, ved å:
Hvis du har blitt informert om en feil av en kunde, må du som eier av nettbutikken først bekrefte feilen før du kontakter Jour!
Andre, ikke-forretningskritiske feil/forstyrrelser vil ikke bli adressert, men håndteres av Jetshop support i ordinær arbeidstid (man–fre 08–17, lør–søn 10–14). Hvis du fortsatt ønsker assistanse, vil vi gi deg et tidsestimat. Du vil da bli belastet med gjeldende timepris på SEK 2100/t for saken. Minstekostnad tilsvarer kostnaden for én time.
Du får ikke tilgang til nettbutikken din, og du har sjekket at andre nettsider fungerer.
Lokale feil hos brukeren, som feil på hardware, software eller Internettilkobling.
Ikke-forretningskritiske feil som hindrer deg i å administrere nettbutikken. Eksempler på dette kan være at du ikke kan legge til/endre/fjerne produkter/kategorier/sider/nyheter/tilbud.