E-handel selskapet 24.se har gått fra en tidlig 2000s prosjekt på Tradera til storskala e-handel med en omsetning på over 100 millioner per år.
Norrgavel selger premiumprodukter, som generelt er vanskeligere å selge digitalt. En stor utfordring var derfor å sikre at online tilbudene ikke endte opp i skyggen av butikkene.
Hekta På Tur er en ledende norsk leverandør av friluftsutstyr, med et bredt publikum som inkluderer alt fra nybegynnere til erfarne utøvere; alle med en felles interesse for fantastiske turer i naturen.
Klesmerket for kvinner som liker bærekraftig mote, Twist & Tango, har for lengst investert i fysiske butikker og personlige møter. Frem til 2018, da ledelsen bestemte seg for at inspirasjon og toppservice var nødvendig i samme grad digitalt.
Flattered produserer sko av høy kvalitet, noe som har ført til en rask vekstreise siden starten i 2013. For å styrke sitt kundefokus og også muliggjøre en større utvidelse, søkte selskapet en moderne e-handel basert på en Digital First Strategi.
Bergans of Norway er en norsk
utendørs giganten som har eksistert i over 100 år. Les hvordan de nådde nye høyder i konvertering, teknisk frihet og strålende merkevareopplevelse.